تک وب

وبلاگی متفاوت درباره هرآنچه در دنیا وجود دارد

تک وب

وبلاگی متفاوت درباره هرآنچه در دنیا وجود دارد

خوش گمانی به خدا

امام رضا سلام الله علیه: :
اَحْسِنِ الظَّنَّ بِاللّه‏ِ فَاِنَّ اللّه‏َ عَزَّوَجَلَّ یَقولُ: اَنا عِنْدَ ظَنِّ عَبدىَ الْمُؤمِنِ بى، اِنْ خَیْرا فَخَیْرا وَ اِنْ شَرّا فَشَرّا؛
به خداوند خوشگمان باش، زیرا خداند مى‏فرماید: من نزد گمان بنده مؤمن خویش هستم، اگر به من خوش گمان باشد، به خوبى با او رفتار مى‏کنم و اگر به من بدگمان باشد، به بدى با او رفتار مى‏کنم.
کافى، ج 2، ص 72، ح 3 / دانش‏نامه عقاید اسلامى: ج 9، ص 286

حدیث و زندگی :: دانشنامه ها :: پرسشهای حدیثی :: خوراک حدیث روز

نظرات 1 + ارسال نظر
خاطره دوشنبه 25 شهریور 1392 ساعت 16:41 http://khaterehfunny.blogsky.com/

ختم60000صلوات تقدیم حضرت رضا(ع)سهم شما6صلوات و ارسال به 6 نفر*لطفا قطع کننده زنجیر نباش انشا... روز تولدش هدیه بگیری*

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.