تک وب

وبلاگی متفاوت درباره هرآنچه در دنیا وجود دارد

تک وب

وبلاگی متفاوت درباره هرآنچه در دنیا وجود دارد

من هم میتوانم دوستت باشم ؟

خدایا یک هفته از دوستی ما میگذرد و من همه اش به این موضوع فکر میکنم که مگر میشود آدم با خدا دوست شود. آخر تو خیلی بزرگی و من خیلی کوچکم اما من یاد حضرت ابراهیم افتادم . یادم افتاد که تو بهش گفته بودی خلیل ، خلیل یعنی دوست وخلیل الله یعنی دوست خدا پس حضرت ابراهیم دوستت بود ام او پیامبر بود من که پیامبر نیستم شاید تو فقط با پیامبرها دوست میشوی.اما من گشتم و تتوی قرآن یک آیه پیدا کردم یک آیه که ثابت میکرد تو با همه دوست میشوی ، با همه می دانی کدام آیه را می گویم ؟ 

سوره یونس آیه 62 ، آنجا که میگویی :(( آگاه باشید ، که دوستان خدا ترسی ندارند و غمگین نمی شوند )) یعنی تو میتونی یک عالم دوست داشته باشی  پس من هم میتوانم دوستت باشم . 

این جوری خیلی خوب است اصلا فوق العاده است .  

خدایا ممنون که اجازه دادی با تو باشم ، تو درباره دوستی با خدا چه فکر میکونی آخر آدم  چه طور می تواند با خدا دوستی کند به نظر تو این دوستی چه شکلی است ؟ چه جوری است ؟ دوستی یک ماجرای دو طرفه است و هر کدام از دو طرف وظایفی در برابر هم دارند درباره دوستی با خدا هم حتما همین طور است ، نه ؟  

اگر دوستی با خدا معنی داشته باشد ، پس کلمه هایی مثل قهر و آشتی با خدا هم معنی دارد راستی تو هیچ وقت با خدا قهر کرده ای ؟ آشی چطور ؟

نظرات 1 + ارسال نظر
nimakargar شنبه 30 شهریور 1392 ساعت 17:38 http://zaerkarbala.blogsky.com

سلام دوست عزیزی وبلاگ خوبی دارین اگه دوست دارین با هم تبادل لینک کنیم به وبلاگ منم سر بزنین
با تشکر

سلام با افتخار لینک شدید

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.